Prikazovanje 25–48 od 79 rezultatov

Meni
Zapri

NAMIZNA LUČ IZ MURANSKEGA STEKLA

360,00 

Namizna luč, iz muranskega stekla, izdelana v 1970ih.

Izredno zanimive in dekorativne namizne luči, delikatno izdelane iz muranskega stekla. Lučke so v celoti iz muranskega stekla, kar pomeni da oddajo čudovito ambientalno svetlobo.  Ker sta v paru, bosta izjemen dodatek na nočnih omaricah ob zakonski postelji, lahko pa sta svetlobni umetniški dekor, ki bo popestril katerokoli sobo. Mere: 19,5 x 18,5 x 7 cm Teža: 1100 g Lučki sta odlično ohranjeni. Za žarnico E14. Cena za eno.
Zapri

KANDELABER

440,00 

Kandelaber, iz konca 19. stoletja.

Par svečnikov, ki so izjemni že zaradi svoje velikosti in polnosti simbolike in okrasov, med njimi tudi angelov in gargojlov. Čudovita za dopolnitev vsake zbirke in tudi popoln kos za okrasitev doma. Svečniki, so dobrodošel okras v vsakem domu. Lahko jih imamo v jedilnici, da razsvetlijo praznično večerjo, lahko v spalnici da naredijo romantično vzdušje, kakorkoli ga uporabimo svečnik je gotovo eden tistih predmetov, ki nam pride prav ob vsaki priložnosti. Mere: 41 x 30 x 15,5 cm Teža: 1 kg Svečnika sta dobro ohranjena. Cena za enega.
Zapri

STROPNA LUČ

690,00 

Stropna luč, iz prve polovice 20. stoletja.

Izredna stropna luč, vrhunsko izrezljana in pozlačena. Ima motive krilatih levov, ki so sicer znani motiv Beneške republike, zato je velika verjetnost da je ta luč, razsvetljevala katero od palač v Benetkah. Zdaj bo razkošno oplemenitila vaše domovanje in mu dodala karakter, izvrstna luč, ki se bo podala v katerikoli prostor. Krilati lev simbolno predstavlja svetega evangelista Marka, zavetnika Benetk. To je simbol, ki daje takojšen in edinstven znak identitete in moči. Nima uradnega ali političnega pomena, ampak le ljudski in verski izvor. Zgodba oziroma legenda, zaradi katere je to njegov simbol, pa govori o potovanju svetega Marka v Egipt, natančno v Aleksandrijo, tja je plul z ladjo in neke nevihtne noči, si je zavetje poiskal v beneški laguni, kjer so tedaj bile le ribiške koče. V eni izmed njih je prenočil in tisto noč je sanjal o krilatem levu, ki mu v latinščini sporoči: Mir s tabo, Marko, moj evangelist. Tu bo počivalo tvoje telo. Naslednje jutro je o svojih sanjah povedal ribičem, nato pa odplul naprej proti Egiptu, kjer je želel spreobrniti nevernike in ustvariti eno  najpomembnejših središč krščanstva tistih časov. Zanesljivega podatka ni, a se zdi, da je nato umrl v Aleksandriji. V Benetkah pa se je zgodba o njegovih sanjah prenašala iz roda v rod in Benečani so čutili dolžnost, da njegove posmrtne ostanke prenesejo v Benetke. Leta 828 so njegovi posmrtni ostanki ukradeni iz strani dveh beneških trgovcev in prenešeni v Benetke, kjer dož upraviči njuno dejanje in kot prvi posvetijo baziliko svetemu Marku. Od tedaj naprej je krilati lev glavni beneški simbol, ta se pojavi na vseh pomembnih dokumentih in pečatih, prav tako pa z njim okrasijo hiše na glavnih trgih, v vseh mestih, ki so bila pod okriljem starodavne republike Serenissime. Mere: 92 x 38 x 38 cm Teža: 6 kg Stropna luč je odlično ohranjena. Za štiri žarnice E14.
posmrtna maska
Zapri

POSMRTNA MASKA MENIHA

1.350,00 

Izdelovanje posmrtnih mask je ena najstarejših kiparskih tehnik, služijo kot spomin na umrle ali kot zgled za izdelovanje portretov. Izdelujejo jih tako, da obraz pokojnega odtisnejo v vosku ali mavcu, običajno nekaj ur po smrti.

Dotična posmrtna maska je originalna in je prvi odlitek, kar dokazujejo biološki ostanki na maski , moški pa je žal neznan, zaradi kute, ki je dodelana pri maski pa se zdi da je bil moški menih. Nenavaden dodatek v kateri koli sobi, ki s sabo nosi ogromen simbolni pomen -Memento mori. Posmrtne maske so gotovo ena bolj zanimivih tradicij človeštva in način kako so ljudje ohranjali spomin na umrle. Najbolj znane posmrtne maske prav gotovo prihajajo iz Egipta, te so bile pokopane skupaj z umrlimi. Prav tako so znane staro rimljanske maske izdelane iz voska, te so uporabili kot model za vklesovanje v nagrobnik. Podobna tradicija se nadaljuje še stoletja, dokler konec srednjega veka ne pride do sprememb v samem izdelovanju, ko jih začnejo izdelovati iz mavca. Takrat maske začnejo uporabljati na pogrebnih obredih, nato pa so jih hranili v knjižnicah, muzejih in univerzah. Posmrtne maske niso izdelovali samo za kraljevske člane in plemstvo, temveč tudi za ugledne ljudi – pesnike, filozofe in dramatike. Tako kot v starem Rimu so se tudi te posmrtne maske pogosto uporabljale za portrete, skulpture, doprsne kipe ali gravure, ki prikazujejo pokojnika. Mere: 31 x 20 x 14,5 cm Teža:  2,1 kg Maska je odlično ohranjena. Ima železen kavelj s katerim se pritrdi na steno.
neonski znak
Zapri

NEONSKI ZNAK

3.900,00 

Neonski znak "Apollo11", iz začetka 70ih let.

Redek neonski znak, z originalnimi še delujočimi neonkami. Si želite v svojem domu nekaj izjemnega, nekaj izven tega sveta, potem je to idealni dekorativni kos za vas. Izjemno bi se podal v vsak dom ali ustanovo, kjer si želite kosa, ki bo izstopal. Zaradi svoje velikosti in neonskih luči v treh barvah bo prepričal vsakega in ga pustil odprtih ust. Zaradi vsem poznane zgodbe o prvi posadki na luni, pa tudi zbirateljski kos in opomnik, na čas, ki bo gotovo eden od dogodkov zgodovine, ki bo ostal v kolektivnem spominu celotnega človeštva in nepozaben trenutek v svetovni kulturi. Apollo 11 je bila prva vesoljska odprava s človeško posadko, ki je pristala na Luni. Leta 1969, ko se je zgodil pristanek, je bilo milijone ljudi prilepljenih na televizijski zaslon, namreč pristanek na luni je že leta prej vznemirjal ljudi. Ljudje so bili prestrašeni, saj niso vedeli kaj lahko doleti prve kozmonavte, bodo srečali nezemljane, jih bodo ubili škodljivi radioaktivni žarki? Bilo je več vprašanj, kot odgovorov, a ljudje so bili še vedno bolj kot prestrašeni, radovedni in navdušeni, da lahko človeštvo pristane na luni in celo potuje po vesolju.  Uspešen pristanek in nato povratek na Zemljo, je navdušil človeštvo in še leta navdihoval in buril človeško domišljijo. To je bilo in bo za vedno zgodba o tem, kaj je mogoče doseči z znanostjo, tehniko in voljo do nemogočega, zato ni prav nič nenavadno, da so ljudje v tistem obdobju misijo Apollo 11 skorajda častili in izdelovali izdelke z mislijo na vesolje. Prve neonske luči se pojavijo že leta 1890, a jih uporabljajo izključno za delovne namene, na primer rudarji v Franciji so imeli lučke na neonke. Neonke kot jih poznamo danes pa se pojavijo leta 1910. ko jih iznajde francoski inovator Georges Claude. Prvi znak iz neonk izdela leta 1915 za pariški frizerski salon. Leta 1923, motorno podjetje Packard Motors odkupi dva neonska znaka, za oglaševanje v Los Angelesu in tako neonski znaki prvič pridejo do Amerike, kjer vzcveti njihova priljubljenost. Ker je imel Claude patent registriran je imel v 20ih letih prejšnjega stoletja monopol na neonskimi lučmi, šele po preteku patenta in razkritju skrivnosti izdelave teh sijočih luči, so tudi drugi imeli možnost, da jih začnejo izdelovati. Takrat se začne njihov razcvet saj jih v 30ih lahko najdemo v Moulin Rouge v Parizu, na Las Vegas Stripu in na  New Yorškem Times Square. V naslednjih desetletjih bo neon zagotovil živahno svetlobo, ki bo običajne stavbe spremenil v neprekinjen oglaševalski pano za vse vrste podjetij. Neonske luči so uporabljali celo v politične namene. V komunističnih državah, so stavbe okrasili z njimi, da so prebivalci mest imeli glamurozen občutek velikih mest zahoda. Ker pa je bila izdelava neonk precej zamudna in zapletena, saj so jih morali ročno pihati in oblikovati, ter nato vanje ujeti plin, hkrati pa  začnejo izgubljati svoj futuristični čar, zato začne v 60ih letih njihova priljubljenost upadati in neonke zamenjajo modernejši in cenejši svetlobni produkti. Danes so priljubljen okras za dom, le redko kje jih še uporabljajo za reklamne namene kot v njenih zgodnjih časih. Mere: 156 x 34,5 x 9 cm Teža: 16 kg Neonski znak je odlično ohranjen. Neonke so originalne in delujoče.
Zapri

DEVIŠKI PAS

580,00 

Deviški pas.

Kdo še ni slišal za deviški pas? Napravo, ki naj bi že v srednjem veku, pomagala možem in očetom, da so njihove žene in hčerke ostale nedotaknjene in "čiste". To naj bi bil kovinski pas, ki ga je ženska zategnila okoli pasu, moški pa bi ga zaklenil z ogromno ključavnico. Tako je bil srednjeveški moški brez skrbi , da bi njegova izbranka imela spolne odnose s kom drugim, kljub njihovi več letni odsotnosti v vojnah. Kako barbarsko in nehigienično kajne? Vsaj to je zgodba, ki se pripoveduje že več sto let. Preprosta, šokantna in na neki ravni zabavna, saj prikazuje pretekle ljudi kot izjemno zaostale, nas pa za razsvetljene in boljše. Vsekakor pa to ni resnična zgodba za deviškim pasom. Resnica je, da ni nobenega fizičnega dokaza, da bi deviški pas v tistih časih obstajal vsaj v fizični obliki, je pa nekajkrat omenjen v literaturi in na slikah, čeprav bolj v alegoričnem in satiričnem smislu. Najzgodnejši dokaz o deviškem pasu se najde v knjigi vojaškega inženirja von Eichstadta iz leta 1405, ki je v svoji knjigi opisoval katapulte, oklepe in mučilne naprave, med njimi pa najdemo tudi skico deviškega pasu. Zgodovinarji so prepričani da je bila to zgolj ena od šaljivih domislic, ki jih je vnesel v knjigo, kot na primer še naprava s katero se narediš nevidnega in pogonska naprava na prdce, kar še utrdi dejstvo, da deviških pasov v srednjem veku niso uporabljali. Primerki deviških pasov, ki jih najdemo danes naj bi bili izdelani v 19. stoletju. Ko je industrializacija zajela Evropo, so postali materiali, kot sta železo in jeklo, bolj dostopni in kmalu so kovači, ugotovili, da obstaja prav posebna smer s katero bi lahko zaslužili. Namreč puritanske množice tistega časa, so bile pripravljene dati veliko denarja, da so si lahko v muzejih in na razstavah, ogledovali mučilne naprave srednjega veka, s čimer so zadovoljili svojo potrebo po lastni presoji srednjeveškega barbarstva. Tako so kovači v tistem času izdelali kar nekaj mučilnih naprav, med njimi tudi deviške pasove in jih prodali muzejem in zbirkam. Zanimivo je da najbrž v preteklosti deviški pas ni bil nikoli v splošni uporabi, a se uporaba deviških pasov razširja prav v današnjih časih, v BDSM in fetiš skupnostih. Tako je deviški pas urbana legenda srednjega veka, ki je preživela do danes. Zdaj pa je to lahko zanimiv dodatek v vsaki zgodovinski zbirki ali pa čudokrasen okras, s katerim boste razvnemali debate. Vsekakor eden tistih kosov, ki govorijo svojo zgodbo in nam razvnemajo domišljijo. Mere: 55 x 35 x 25 cm Teža: 4 kg Deviški pas je odlično ohranjen.
Zapri

LEPOTILNA MIZA

2.650,00 

Lepotilna miza, izdelana cca 1900 v Franciji.

Elegantna francoska miza, z ogledalom in dvema lučkama, bogato furnirana, s furnirjem iz grče, ki dodaja tej sijajni mizi povsem nov nivo razkošja. Poleg tega je bogato okrašena z medeninastimi dodatki okoli luči, ki ponazarjajo trtine liste in lepo zaokrožijo ogledalo. Miza je še posebej primerna, za vse dame, ki dajo nekaj na svoj videz, saj je miza izdelana za lepotičenje, pri tem pa pomaga ogromno ogledalo in lučke, ki pomagajo da je svetlobe dovolj, da se res lahko natančno uredimo. Ima tudi priročen predal, v katerega lahko pospravimo vse pripomočke, ki jih pri lepotičenju uporabljamo. Lepotilne mizice so bile na prelomu stoletja izredno popularne in so bile nepogrešljivi del vsake spalnice, kasneje se je lepotičenje premaknilo v kopalnice, zato takšnih miz sedaj skoraj ne srečamo več, le v večjih luksuznih salonih pohištva še najdejo svoje mesto. Naj bo ta nepogrešljiv pozabljen kos za dame, sedaj izjemen dodatek vaši spalnici ali pa jo uporabite kot izjemno pisalno mizo v drugih prostorih vašega doma, da boste lahko privoščili pogled na to izjemno mizo tudi drugim. Mere: 126 x 101 x 56 cm Teža: 18 kg Miza je odlično ohranjena, za dve žarnici B15.
Zapri

STENSKA LUČ

1.100,00 

Stenska luč, izdelana v Franciji, v 20. stoletju.

Izredno redka stenska luč v empir stilu, z levjo glavo, ki je izredno lepo dodelana, zato je to izredno razkošna luč, ki bo obogatila steno.  Z njo pa ne boste dodali le stila v prostor, ampak tudi simboliko. Mere: 17,5 x 13,5 x 10 cm Teža: 750 g Stenska luč je odlično ohranjena. Za dve žarnici E14.
Zapri

POSODICA ZA KAVIAR

480,00 

Posodica za kaviar, iz začetka 20. stoletja, izdelana v Angliji.

Postrezite kaviar na ekstravaganten način, v tej zanimivi posodici, s porcelanasto poslikano kupolo, ki jo elegantno zavrtimo, da v njej razkrijemo eno najprestižnejših jedi na svetu. Pripravite boemsko zabavo in navdušite svoje goste ali pa si ob posebni priložnosti sami privoščite razvajanje in si po kraljevsko postrezite. Posodica bo prav gotovo pika na i pri vsakem razkošnem pogrinjku. Kaviar ni od nekdaj veljal za prestižno jed, čeprav ga človeštvo uživa že vsaj 2000 let, a takrat se ni tretiral kot gurmanska poslastica. Do tega pride šele v srednjem veku, ko so kaviar uporabljali kot mesni nadomestek in da bi podaljšali njegov rok uporabnosti so ga začeli vlagati v sol. S tem pridobijo delikateso, ki postane priljubljena med tedanjo aristokracijo, še posebej v Rusiji. Med oktobrsko revolucijo leta 1917 pa veliko rusov pobegne v Francijo in z njimi pride v Evropo tudi njihova priljubljena delikatesa, francozom je ta uvožena delikatesa tako všeč da jo prepoznajo za prestižno in glamurozno jed, ki jo moramo poplakniti s šampanjcem.  Takrat postane kaviar izredno priljubljeno luksuzno živilo, a mu njegova priljubljenost ne naredi usluge, saj to pripelje do tega da skoraj iztrebijo najboljšo ribo za kaviar - belugo. Na srečo njeno izumrtje preprečijo v sredini 50ih, ko uspešno trgu predstavijo gojen kaviar. Tako lahko še danes uživamo v tej izvrstni in prestižni jedi. Mere: 17 x 17 x 14 cm Teža: 480 g Posodica za kaviar je dobro ohranjena. Nekaj razpok je na laku porcelana, kar pa ne kvari njenega videza ali uporabnosti.
Zapri

ART NOUVEAU SVEČNIK

320,00 

Art nouveau svečnik, iz konca 19. stoletja.

Izjemen svečnik iz medenine in oniksa. Impresivna obdelava medenine, nakazuje na vrhunsko izdelavo tega svečnika, k bo prav gotovo, izjemen dodatek mize ali pa police. Svečniki, so dobrodošel okras v vsakem domu. Lahko jih imamo v jedilnici, da razsvetlijo praznično večerjo, lahko v spalnici da naredijo romantično vzdušje, kakorkoli ga uporabimo svečnik je gotovo eden tistih predmetov, ki nam pride prav ob vsaki priložnosti. Mere: 16 x 8 cm Teža: 450 g Svečnik je odlično ohranjen.
Zapri

STROPNA LUČ

1.400,00 

Stropna luč, iz prve polovice 20. stoletja, izdelana v Italiji.

Kovana stropna luč iz pod rok italijanskih mojstrov kovanja. Izjemna luč s katero poudarimo prostor. Zanimiva oblika in podobe zmajev jo naredijo res posebno, kar vam zagotavlja da boste v prostor v katero jo boste namestili vnesli spektakularno vzdušje. Mere: 130 x 78 x 15 cm Teža: 5,5 kg Luč je odlično ohranjena. Za tri žarnice E14.
Zapri

VAZA PIERO FORNASETTI

440,00 

Vaza, Piera Fornasettija, iz 60ih let prejšnjega stoletja.

Pozlačena porcelanasta vaza, ki predstavlja glavo Mavra, priznanega italijanskega umetnika Piera Fornasettija. Čudokrasen, eleganten in izredno dekorativen dodatek, ki ga boste ponosno razstavili v svojem domovanju, kjer bo nase vlekel vse poglede. Res izjemen kos, ki bo dodal piko na i kateremukoli prostoru. Na njenem dnu najdemo napis Galerie Schöninger München, kar pomeni da je bila nekoč v njihovi lasti. Piero Fornasetti (1913-1988) je bil vsestranski italijanski umetnik, ki ga težko umestimo v katerokoli obdobje, saj je deloval po lastnih načelih in se ni opiral na norme in dizajne svojega časa. Ukvarjal se je z različnimi estetskimi disciplinami, vključno s slikanjem, risanjem, grafičnim oblikovanjem in oblikovanjem izdelkov. Njegovo ustvarjanje je doseglo vrhunec v petdesetih letih prejšnjega stoletja, ko je na pobudo Gia Pontija v Milanu odprl svoj atelje, kjer je oblikoval in izdeloval vsakdanje predmete, obogatene s takšno dekoracijo, ki bi umetnost vnašala v domove običajnih ljudi. Kot umetnik, ki je bil pred svojim časom in se uveljavil kot pomembna osebnost sodobne kulture, ima Piero Fornasetti zaslugo, da je s svojim delom prispeval k prenovi okusa in ustvarjanju edinstvenega in takoj prepoznavnega stila. Mere: 26 x 25 x 24 cm Teža: 1800 g Vaza je odlično ohranjena.
Zapri

ČRNILNIK

540,00 

Črnilnik, iz začetka 20. stoletja, izdelan v Franciji.

Razkošen črnilnik iz obdobja art nouveau, z izjemnimi podrobnostmi in vzorci listja ter cvetja. Črnilnik ima še vedno originalne steklene posodice, ki so nepoškodovane. Kje so časi, ko je bilo še vse napisano s peresom in so bile mize popackane od črnila? Sedaj si lahko svojo mizo popestrite s tem čudovitim črnilnikom, čeprav ga morda ne boste uporabljali, pa vam bo vsakodnevno vzbujal domišljijo in vas popeljal v nek drug čas. Morda pa se ukvarjate s kaligrafijo ali pa le ljubite star način pisanja, potem vam bo gotovo prišel še kako prav in vam bo poleg čudovitega okrasa na mizi, tudi odličen pripomoček pri pisanju. Mere: 31,5 x 19 x 9 cm Teža: 1300 g Črnilnik je odlično ohranjen.
Zapri

LESTENEC

1.830,00 

Lestenec, iz obdobja jugendstil, izdelan med leti 1900-10.

Izjemen lestenec izdelan iz cizelirane medenine in s čudovitimi steklenimi zastorkami. Na njem so podobe kačjih pastirjev in cvetlic, kar ga naredi še bolj posebnega. Izredno dekorativen in eleganten lestenec, ki vsekakor ni samo navadna luč, ampak umetnina, ki jo bodo občudovali vsi. Mere: 98 x 62 cm Teža: 6,5 kg Lestenec je odlično ohranjen in na novo ožičen. Za štiri žarnice E27.
Zapri

NAMIZNA LUČ FONTANA ARTE

750,00 

Namizna luč, priznanega italijanskega podjetja Fontana Arte, iz 40. let prejšnjega stoletja.

Par izvrstnih namiznih lučk, plod oblikovalca Pietra Chiesa. Odlično se bosta podali na nočne omarice ali pa na police, kjer bosta ustvarile izjemen ambient. Izdelani sta iz stekla, ki je izjemno graviran, medeninasti dodatki pa dodajo piko na i, ki lučki naredi še bolj posebni. Pietro Chiesa se je rodil leta 1892  in izhaja iz slavne umetniške družine Ticino in je po obdobju vajeništva pri oblikovalcu pohištva Giovanu Battista Giannotta leta 1921 odprl lastno delavnico za obdelavo stekla - Bottega di Pietro Chiesa.  V svojem delu je združeval izjemno modernost in visoko tehnično znanje. Ustvaril je vitraže za tržaško borzo, motorno ladjo Victoria in čezatlantsko Conte di Savoia. Leta 1932 ga  Gio Ponti povabi k sodelovanju, kot umetniškega vodja, za tedaj razvijajoče podjetje Fontana Arte, vloga, ki mu bo dala priložnost, da izrazi vso svojo ustvarjalnost in oblikuje več kot tisoč različnih predmetov (pohištvo, mize, svetilke, okna, umetniški predmeti, itd.). Chiesa je umrl leta 1948 v Parizu. Podjetje Fontana Arte, se je razvilo iz podjetja, ki ga je ustanovil Luigi Fontana leta 1881, kjer so proizvajali plošče iz stekla. Velik uspeh je dosegel v gradbenem sektorju in tako postal eden največjih proizvajalcev stekla v Italiji. Na začetku 1930ih pa Fontana želi ambiciozno prodreti na trg umetniškega stekla in dekorja, zato najame priznanega italijanskega oblikovalca Gia Pontija, da bi mu pri tem pomagal. Tako leta 1933 nastane Fontana Arte, ki se istega leta združi s podjetjem Pietra Chiesa - Bottega di Pietro Chiesa. Tako postaneta Gio Ponti in Pietro Chiesa umetniška direktorja podjetja. Hitro so postali priznano in cenjeno podjetje, saj so izdelali veliko prefinjenih steklenih izdelkov, kot so vitraži, razsvetljava, ogledala in celo pohištvo iz stekla. V povojih letih, ko je bilo gospodarstvo v razsulu, so še vedno izdelovali prestižne kose, a predvsem za hotele in pisarne. Leta 1954 pa umetniško direkcijo prevzame Max Ingrand, kar za podjetje odpre vrata v novo dobo. Z njegovimi kreacijami se dokažejo in si ponovno prislužijo prestižen ugled. Fontana Arte gre nato čez kar nekaj faz tako dobrih kot slabih, a podjetje vseeno preživi do dandanes. Leta 1998 je Fontana Arte celo prejela nagrado ADI Compasso d'Oro za pomemben prispevek k italijanski zapuščini oblikovanja. Danes pa se še vedno ukvarjajo z oblikovanjem in k ustvarjanju povabijo mnoge arhitekte in oblikovalce 21. stoletja. Njihova pomembna dela pa si lahko ogledate tudi v pomembnih muzejih kot je na primer Muzej moderne umetnosti v New Yorku, kjer njihova dela najdete v stalni zbirki. Mere: 18 x 14,5 cm Teža: 580 g Namizni lučki, sta odlično ohranjeni. Za žarnico E14. Cena za eno.
Zapri

DEGE MASKA

1.200,00 

Dege maska.

Afriška maska, črne opice "Dege", ljudstva Dogon. Dogoni so ljudstvo v državi Mali. Maske, ki jih izdeluje to afriško pleme, so različnih slogov, pri oblikovanju pa uporabljajo različne geometrijske oblike, odvisno od živali, ki naj bi jih maska predstavljala. Večina mask ima velike oči in stilizirane značilnosti, pogosto pa so tudi pobarvane oziroma obarvane z različnimi snovmi. Dogoni maske uporabljajo že od davnih časov, predvsem pri Dami, ki je spominska slovesnost za umrle, da jih spremijo v kraljestvo prednikov in s tem naj bi vzpostavili red v vesolju. Na teh slovesnostih je nujna velika udeležba, zato je spremljevalcev umrlega tudi nekaj sto. Maske pa se pojavijo tudi pri "baga-bundo" obredih, te obrede izvajajo pred pokopom moškega Dogona, kjer pa je udeležba manjša. Navdih za izgled mask iščejo v živalih, na svojem območju. Pogoste upodobitve na maskah so predvsem: antilope, zajci, levi, hijene, krave, ptice in opice. Dotična maska predstavlja črno opico Dege. Dogoni pa sicer uporabljajo tri vrste opičjih mask, ki pa se razlikujejo samo po barvah in ne po oblikah. Dege predstavlja črno opico, bela opica se imenuje Omono, rdeča opica pa Ko. Mere: 33,5 x 18,5 x 16 cm Teža: 1 kg Maska je odlično ohranjena.
Zapri

SVEČNIK

480,00 

Svečnik, iz 1870ih.

Izjemna svečnika, bogato patinirana in razkošno okrašena. Svečniki, so dobrodošel okras v vsakem domu. Lahko jih imamo v jedilnici, da razsvetlijo praznično večerjo, lahko v spalnici da naredijo romantično vzdušje, kakorkoli ga uporabimo svečnik je gotovo eden tistih predmetov, ki nam pride prav ob vsaki priložnosti. Mere: 35 x 15 cm Teža: 1,5 kg Svečnika sta dobro ohranjena. Cena za enega.
Zapri

BAROČNA VITRINA

580,00 

Baročna vitrina.

Izjemna vitrina iz obdobja baroka, v kateri so svoj čas najbrž razstavljali bogat religiozni kipec. Vitrina je izjemno kakovostno izdelana, vidno je da je bila prvotno mišljena kot kotna vitrina, kasneje pa so jo razširili, kar ji doda še dodaten čar, saj je popravek prav tako kakovostno izveden in še bolj poudarja njeno pravo starost in vrednost. Danes je prav tako odlična za prezentacijo kipov in skulptur, kot drugih predmetov. Mere: 89 x 66 x 30 cm Teža: 13 kg Vitrina je odlično ohranjena.
Zapri

NAMIZNO OGLEDALO

260,00 

Namizno ogledalo, iz 19. stoletja.

Prefinjeno ogledalo, ki ga lahko postavimo v kopalnico kot dodatno ogledalo, na mizico za ličenje ali pa kot ljubek dodatek v veži oziroma kateremkoli prostoru. Ogledalo ni le čudovit okras za steno, ampak je eden ključnih gradnikov v domovanju. Pomislite, imamo jih na hodnikih, pri vhodnih vratih, v spalnici in nenazadnje v kopalnici, kot pripomoček za osebno urejanje, a ogledala so lahko tudi čudovit prenašalec svetlobe, zato jih lahko obesimo tudi v sobah kjer jih ponavadi ne potrebujemo in s tem vizualno popestrimo sobo in ji dodamo nekaj svetlobe. S starimi ogledali, na katerih zasledimo tudi čudovito patino, v svoj dom vnesemo unikatnost, ki vas bo navdihovala še leta. Mere: 38,5 x 25,5 cm Teža: 1200 g Ogledalo je odlično ohranjeno.
Zapri

STENSKA LUČ

650,00 

Stenska luč iz prve polovice 20. stoletja.

Medeninasta stenska luč, z izrednimi detajli bo odlična okrasitev katerekoli stene, ki ji želite vdihniti nekaj življenja. Gotovo ne bo ostala neopažena, že zaradi velikosti, vsakega pa bodo gotovo navdušili detajli na njej. Mere: 64 x 28 x 17 cm Teža: 4 kg Stenska luč je odlično ohranjena. Za šest žarnic E14.
Zapri

C.A.L.B. TV SVETILKA

440,00 

C.A.L.B. tv svetilka, iz 50ih let.

C.A.L.B. (Cristalleria Artistica Lavorazione Brevettata) je podjetje ustanovljeno leta 1951, v kraju Colle di Val d'Elsa v Italiji, kjer že vse od srednjega veka proizvajajo najboljši kristal. Lučke, ki so jih izdelovali v 50ih letih so izredno redke in se na trgu pojavijo malokrat. Dotična lučka je bila izdelana kot tv svetilka, a je danes lahko odlična popestritev katerekoli sobe. Zaradi debelega kristalnega podstavka, pastelne bež barve in medeninastih detajlov, nikogar ne bo pustila ravnodušnega. Še niste slišali za tv svetilko? V 1950 letih se je večala prisotnost televizije v gospodinjstvih srednjega razreda. Še v povojih se je televizija že kazala kot osrednji del sodobnega doma. “TV” je življenje spreminjal na enak način kot osebni računalnik tri desetletja kasneje in tako kot pri večini tehnoloških izumov je obstajal pomislek. Velikokrat so bili mnenja, da bi lahko gledanje televizije v zatemnjeni sobi povzročilo poškodbe oči. Upoštevajoč, da so bili potrošniki vajeni gledanja filmov v zatemnjenih kinodvoranah, je bilo povsem naravno, da se je tradicija prenesla na domači ogled. Tudi najstarejši televizorji so bili precej majhne svetilnosti, zato je bilo gledanje ob šibki svetlobi skoraj nujno. Kmalu je bilo veliko  televizorjev opremljenih z novim okrasjem, keramičnim, osvetljenim kipcem … TV svetilko. Zdelo se je, da svetloba okolice, ki jo ustvarjajo te svetilke, zmanjša obremenitev oči in omogoča ogled brez slabe vesti. Kmalu so televizijske svetilke postale nujni dodatek družinski televiziji. Čeprav so prevladovali kot najljubši predmeti za dom le približno 10 let, njihov oblikovalski pomen,  vpliva še danes. TV svetilke so bile na voljo v tisočih izvedbah na stotine proizvajalcev, in čeprav so bile narejene iz različnih materialov, je bila velika večina keramična, prevlečena z bleščečo glazuro v eni izmed priljubljenih barv tistega desetletja. Večina teh očarljivih gospodinjskih skulptur je predstavljala člane živalskega kraljestva (konj, jeleni, psi, ptice, domače mačke in vedno priljubljeni panter), nekateri pa so bili ljudje, spet drugi pa zgolj vaja iz abstraktnega oblikovanja. Mere: 16 x 11 cm Teža: 400 g Svetilka je odlično ohranjena. Za žarnico E14.
Zapri

BRUTALISTIČNI SVEČNIK

285,00 

Brutalistični svečnik iz 60ih let, prejšnjega stoletja.

Masiven svečnik, odličen predstavnik obdobja brutalizma, bo odličen dodatek na mizi ali pa polici, saj bo poglede privabljal tudi brez sveče, saj to ni le navaden svečnik, ampak prava umetniška skulptura, ki ne bo ostala neopažena. Svečniki, so dobrodošel okras v vsakem domu. Lahko jih imamo v jedilnici, da razsvetlijo praznično večerjo, lahko v spalnici da naredijo romantično vzdušje, kakorkoli ga uporabimo svečnik je gotovo eden tistih predmetov, ki nam pride prav ob vsaki priložnosti. Mere: 19 x 10,5 cm Teža: 850 g Svečnik je odlično ohranjen.
Zapri

STROPNA LUČ

1.200,00 

Stropna luč, iz 1920ih let.

Izjemna art deco, viseča stropna luč, z izjemnimi detajli. Čudoviti vzorci na kovini, stekleni okraski in posebno steklo, kažejo na visoko kvaliteto v izdelavi, s čimer boste obogatili katerokoli sobo. Mere: 80 x 27 cm Teža: 2,6 kg Stropna luč je odlično ohranjena. Za žarnico E27.
Zapri

SAMOSTOJEČE OGLEDALO

1.650,00 

Samostoječe ogledalo, iz druge polovice 20. stoletja.

Samostoječe ogledalo, na masivnem medeninastem stojalu, s hrbtom oblečenim v prelepo tkanino, bo izjemen dodatek v veži, kopalnici ali spalnici, da se lahko vedno pogledate od glave pa do pet. Izjemno bi se podal tudi v butik z oblačili ali modni atelje. Zaradi možnosti nastavljanja njegovega nagiba, je izredno vsestranski in zaradi izjemnih detajlov tudi odličen dekorativen kos. Ogledalo ni le čudovit okras za steno, ampak je eden ključnih gradnikov v domovanju. Pomislite, imamo jih na hodnikih, pri vhodnih vratih, v spalnici in nenazadnje v kopalnici, kot pripomoček za osebno urejanje, a ogledala so lahko tudi čudovit prenašalec svetlobe, zato jih lahko obesimo tudi v sobah kjer jih po navadi ne potrebujemo in s tem vizualno popestrimo sobo in ji dodamo nekaj svetlobe. S starimi ogledali, na katerih zasledimo tudi čudovito patino, v svoj dom vnesemo unikatnost, ki vas bo navdihovala še leta. Mere: 166 x 56 x 48 cm Teža: 18 kg Ogledalo je odlično ohranjeno.