Prestižni predmeti, ki Vam bodo zaradi svoje natančne in kakovostne izdelave, vzeli dih. Predvsem pa so to brezčasni kosi, mejniki er, zaznamki preteklih mojstrov in priznanih oblikovalcev. Naj Vas prevzamejo in navdihnejo, tudi v vašem domovanju.

Prikazovanje 1–24 od 67 rezultatov

Meni
Zapri

PLADENJ BAROVIER

485,00 

Pladenj izdelan v 40ih letih, izpod rok mojstra oblikovanja muranskega stekla Ercola Barovierja.

Pladenj je bil izdelan v Italiji v steklarni Barovier, ki velja za eno najstarejših še delujočih podjetij. Pod njegov dizajn se je podpisal Ercole Barovier, ki je vso svojo pozornost, usmeril v izjemne detajle. Ogledalo, ki predstavlja dno pladnja, je gravirano in prikazuje romantično pokrajino s parom, rob pladnja je okrašen s steklom v katerem je zlati prah, držala pladnja, pa so medeninasta in pozlačena. Vsak detajl, ki ga pogledamo od blizu, nam prikazuje izjemno natančnost pri delu in so odraz mojstra, ki jim je posvetil svoje življenje. Odličen dodatek za vsak dom. Postavite ga na mizo, kjer bo izjemen dekorativen kos, z njim pa boste tudi postregli s pijačo in prigrizki, ter tako navdušili vaše goste. Mere: 50,5 x 42 x 5 cm Teža: 3,2 kg Pladenj je odlično ohranjen.
Zapri

DOPRSNI KIP

1.460,00 

Doprsni kip, izdelan leta 1906, izpod rok italijanskega kiparja Emilia Marsilia.

Doprsni kip starejšega moškega, bo zanimiva pridobitev za vaš dom ali vašo ustanovo. Lahko ga obesite na steno ali postavite na polico/mizo. Kip je bil ocenjen s strani rimskega muzeja, kar vam zagotavlja, da boste v svoje prostore z njim umestili vrhunsko umetnost iz prejšnjega stoletja in vam daje odlično priložnost, da si boste lastili delo cenjenega kiparja, čigar dela, si drugače lahko ogledate v muzejih. Emilio Marsili, je bil rojen v Benetkah leta 1841. Na beneški akademiji se je v razredu L. Ferrarija izučil za kiparja, nato pa se je preselil v Pariz, kjer je njegova beneška izobrazba prišla do izraza in postane izredno priljubljen. Po Parizu se preseli v Belgijo, kjer je navdihnjen nad tamkajšnjimi kiparji. A domotožje ga privabi nazaj v Benetke, kjer se še naprej posveča svojemu poklicu. Takrat sodeluje pri preureditvi Palazze Cavalli Franchetti, ustvari doprsni kip Vittoria Emanuela II. za mestno hišo v Pordenonu in izdela relief za pročelje cerkve Pieta v Benetkah, kjer ga najdemo še danes. V tistih letih dobi tudi prva priznanja za svoje delo in to ne samo v rodni Italiji, ampak nagrado prejme tudi na Dunaju in v Parizu, njegova dela pa začnejo odkupovati muzeji.  O njem so govorili, da je » aristokratski umetnik« obdarjen z »instinktivnim občutkom za mero, ki mu omogoča, da je živahen brez nesramnosti in strog brez ostrine«. V kasnejših letih postane poznan predvsem po izdelovanju prestižnih nagrobnih spomenikov, izdelal ga je na primer za kraljico Margherito Savojsko. Umrl je leta 1926 v Benetkah, njegova dela pa so še danes del muzejev, kar ponazarja njegovo močno ustvarjalno energijo, ki je cenjena še danes. Mere: 68 x 65 x 40 cm Teža: 12 kg Doprsni kip je dobro ohranjen in je podpisan.
Zapri

STROPNA LUČ FONTANA ARTE

1.750,00 

Stropna luč, izdelana v italijanskem podjetju Fontana Arte, v 40ih letih.

Barvita luč, zanimive oblike, je najbrž plod dela oblikovalca Pietra Chiesa, ki je v tistih letih deloval v Fontana Arte. Luč bo popestrila katerikoli prostor in ga obogatila. Izdelana je iz dveh steklenih kupol, na eni lahko občudujemo barvito poslikavo, dodani pa so ji tudi čudoviti visoko kvalitetni medeninasti detajli, kar nam priča o izjemni kakovosti tega izdelka. Podjetje Fontana Arte, se je razvilo iz podjetja, ki ga je ustanovil Luigi Fontana leta 1881, kjer so proizvajali plošče iz stekla. Velik uspeh je dosegel v gradbenem sektorju in tako postal eden največjih proizvajalcev stekla v Italiji. Na začetku 1930ih pa Fontana želi ambiciozno prodreti na trg umetniškega stekla in dekorja, zato najame priznanega italijanskega oblikovalca Gia Pontija, da bi mu pri tem pomagal. Tako leta 1933 nastane Fontana Arte, ki se istega leta združi s podjetjem Pietra Chiesa – Bottega di Pietro Chiesa. Tako postaneta Gio Ponti in Pietro Chiesa umetniška direktorja podjetja. Hitro so postali priznano in cenjeno podjetje, saj so izdelali veliko prefinjenih steklenih izdelkov, kot so vitraži, razsvetljava, ogledala in celo pohištvo iz stekla. V povojih letih, ko je bilo gospodarstvo v razsulu, so še vedno izdelovali prestižne kose, a predvsem za hotele in pisarne. Leta 1954 pa umetniško direkcijo prevzame Max Ingrand, kar za podjetje odpre vrata v novo dobo. Z njegovimi kreacijami se dokažejo in si ponovno prislužijo prestižen ugled. Fontana Arte gre nato čez kar nekaj faz tako dobrih kot slabih, a podjetje vseeno preživi do dandanes. Leta 1998 je Fontana Arte celo prejela nagrado ADI Compasso d’Oro za pomemben prispevek k italijanski zapuščini oblikovanja. Danes pa se še vedno ukvarjajo z oblikovanjem in k ustvarjanju povabijo mnoge arhitekte in oblikovalce 21. stoletja. Njihova pomembna dela pa si lahko ogledate tudi v pomembnih muzejih kot je na primer Muzej moderne umetnosti v New Yorku, kjer njihova dela najdete v stalni zbirki. Mere: 73 x 45 cm Teža: 3,7 kg Luč je odlično ohranjena. Za dve žarnici E14.
Zapri

TRAMP ART OGLEDALO

790,00 

Tramp art ogledalo.

Izjemen tramp art okvir z ogledalom. Izdelan je iz lesenih cigaretnih škatel, kar lahko vidimo na ozadju okvirja, kar potrjuje njegovo avtentičnost. Romantičen pridih okvirju daje srce povsem na vrhu okvirja. Zanimiv dodatek za vašo kopalnico, hodnik ali vežo. Tramp art – “potepuška umetnost” je bila priljubljena približno od 1870ih do 1940ih. Nihče pravzaprav ne ve kdaj točno se je začela, toda materiali, iz katerih so ga izdelovali, zlasti lesene škatlice za cigare, so postali standardni okoli 1850-ih. Kajenje cigaret je bilo takrat zelo priljubljeno in po zakonu proizvajalci cigaret niso mogli ponovno uporabiti škatel, zato so predstavljale izvrsten vir materiala. Splošno velja, da se je potepuška umetnost razvila iz ljudske umetniške tradicije rezbarjenja. Škatle za cigare in kosi lesa iz razstavljenih lesenih zabojev so bili rezljani in zloženi skupaj, tako v okvirje za slike, kot dodelane škatle in celo kose pohištva. Slog naj bi prišel iz Nemčije in Skandinavije, a ga lahko najdemo v vseh industrializiranih državah. Ime izhaja iz mita, da so tramp art ustvarili potepuhi in da so svoje izdelke po navadi zamenjali za hrano in prenočišče. Čeprav je v tem mitu nekaj resnice, so bili mnogi, ki so izdelovali potepuško umetnost, spretni mojstri, ki so veliko časa posvetili svojim ustvarjalnim prizadevanjem. Večina tramp arta ni podpisanega in datiranega, kar še povečuje mističnost, ki ga obdaja. Mere: 64,5 x 45 x 2,5 cm Teža: 2,8 kg Ogledalo je odlično ohranjeno.
naslonjač
Zapri

NASLONJAČ

900,00 

Naslonjač, izdelan v Španiji, cca 1890-1950.

Naslonjač, izdelan iz masivnega izrezljanega lesa in pravega usnja, v stilu španskega kolonialnega pohištva. Izjemno kvaliteten in udoben naslonjač, bo odlična pridobitev za vaš dom. Lahko ga uporabite ob jedilni mizi, kjer bo prestol za glavo družine ali pa ga umestite v dnevno sobo, kjer smo prepričani, da se bodo vsi grebli, da bi lahko sedeli na njem. Primeren tudi za ob kamin ali pa vaš najljubši kotiček, kjer boste od zdaj še rajši posedali. Vsekakor naslonjač, ki bo vedno opažen, zaradi svoje izjemne kakovosti pa skorajda neuničljiv. Mere: 111 x 64 x 60 cm Teža: 7 kg Naslonjač je odlično ohranjen.
miza
Zapri

MIZA

680,00 

Miza, izdelana v 18. stoletju.

Miza z izjemno dolgo zgodovino, kar lahko občutimo ko se dotaknemo njene površine in vidimo v majhnih detajlih, ki jih lahko dobi le predmet, ki že stoletja služi svojemu namenu. Obogatite svoj dom. z mizo, ki ne prinaša le uporabnosti, ampak seboj nosi tudi zgodbo. Prav takšne mize so namreč uporabljali v tavernah, delavnicah, svoje mesto pa so našle tudi v bogatejših kmečkih hišah. Njena posebnost je, da je plošča pritrjena z lesenimi zatiči, kar pomeni da jo lahko enostavno razstavimo. Njene preproste linije pa omogočajo da jo lahko umestimo v vsak stil, lahko je to vaša sanjska jedilna miza, otok v kuhinji ali pa stranska miza v kakšni drugi sobi. Prepričani smo, da bo s svojo očarljivostjo navdahnila vsakogar. Mere: 115 x 83 x 77 cm Teža: 12,5 kg Miza je odlično ohranjena.
Zapri

SLON

935,00 

Slon, velika lesena skulptura iz prve polovice 20. stoletja.

Kip slona, bo zaradi svoje velikosti in čudovitih podrobnosti, izjemen dodatek vsakemu domovanju. Tudi zaradi simbolike, ki jo nosijo sloni, bi morala biti v vsakem domu vsaj ena podoba slona. Namreč slon že od nekdaj predstavlja prinašalca modrosti, sreče in pozitivne energije, po hinduizmu pa slon simbolizira integriteto in moč. Po vastu shastra (tradicionalni indijski arhitekturni sistem) se skulpturo slona postavi ob vhodna vrata če želite vaš dom obvarovati negativnih energij in vanj vnesti srečo. Lahko ga postavite v zakonsko spalnico, saj naj bi simbol slona krepil odnose, povečeval plodnost in preprečeval nezvestobo, če želite pomagati otroku pri učenju, skulpturo slona postavite na njegovo pisalno mizo, saj naj bi slon okrepil  znanje in pomagal izboljšati raven osredotočenosti. Za uspešnost podjetja pa skulpturo slona postavite ob glavna vrata, njegovo prezenca bo namreč energizirala vaš posel. Čeprav naj bi bili sloni, ki prinašajo srečo tisti z dvignjenim rilcem, je simbolika slona s spuščenim rilcem prav tako srečna, spuščen rilec naj bi namreč predstavljal dolgoživost in sposobnost reševanja izzivov. Črna barva slona pa predstavlja blagostanje in uspeh. Tako je ta čudovita skulptura slona, ročno izdelana iz eksotičnega trdega lesa, lahko popolno darilo za vas in vaš dom. Mere: 47 x 35,5 x 22 cm Teža: 11 kg Slon je odlično ohranjen.
Zapri

STOL

1.750,00 

Stol, izdelan v Angliji med leti 1750 in 1850.

Stol, tipičen primerek iz konca 18. in začetka 19. stoletja. Stol ima pod sedalom, predal, v katerega lahko shranjujemo raznorazne stvari. Zaradi svoje masivnosti, ga je izredno težko spregledati, zato bo odličen kos za poudarjanje in obogatitev prostora. Sam stol pa ima še druge čudovite podrobnosti, ki jih ima lahko samo tako star kos. To so na primer leseni zatiči, ki so v tistih časih velikokrat nadomeščali železne žeblje, ki so bili dragi, saj so bili ročno kovani. Naslednja podrobnost je odlično patiniran les, pri katerem že z otipom zaznamo, njegovo bogato preteklost. Najbolj pa nas pritegne zaradi same oblike, saj stol ni natančno oblikovan in ima zato veliko asimetričnih podrobnosti, kar samemu stolu prida razigrano naivnost in potrdi da je bil izdelan povsem ročno, brez pomoči mehaniziranih naprav. Zanimiva pa je tudi zgodba, ki se stola s predalom drži, teh je namreč celo več. Ena od njih je ta, da so si take stole izdelovali na kmetijah v Angliji in to za tistega, ki je sodeloval pri kotitvi ovčk. Ta naj bi na tem stolu sedel in čakal na kotitev, v predalu pod sedalom, pa bi imel spravljeno biblijo in viski, da sta ga držala pri močeh. Take stole naj bi tipično izdelovali tesarji, ki pa niso bili navajeni izdelovati pohištva, kar razloži nesimetrično obliko. Druga zgodba pa je ta da so take stole imeli v bogatejših gospodinjstvih, rekli pa so jim solni prestoli in točno to so tudi bili, saj so v predalu hranili sol, ki je bila v tistih časih prestižna začimba. Na tem stolu, bi ob jedi sedela glava družine ali pa eminenten gost, ki je prišel k družini, saj je sedenje nad soljo, predstavljalo svojevrstno čast. Tako je to pravi prestol zgodovine, ki nam lahko pove več zgodb o preteklosti in nas s svojo mogočnostjo navda z navdihom. Mere: 97 x 57 x 50 cm Teža: 18 kg Stol je odlično ohranjen.
Zapri

NAMIZNA LUČ IZ MURANSKEGA STEKLA

360,00 

Namizna luč, iz muranskega stekla, izdelana v 1970ih.

Izredno zanimive in dekorativne namizne luči, delikatno izdelane iz muranskega stekla. Lučke so v celoti iz muranskega stekla, kar pomeni da oddajo čudovito ambientalno svetlobo.  Ker sta v paru, bosta izjemen dodatek na nočnih omaricah ob zakonski postelji, lahko pa sta svetlobni umetniški dekor, ki bo popestril katerokoli sobo. Mere: 19,5 x 18,5 x 7 cm Teža: 1100 g Lučki sta odlično ohranjeni. Za žarnico E14. Cena za eno.
Zapri

KANDELABER

540,00 

Kandelaber, iz konca 19. stoletja.

Par svečnikov, ki so izjemni že zaradi svoje velikosti in polnosti simbolike in okrasov, med njimi tudi angelov in gargojlov. Čudovita za dopolnitev vsake zbirke in tudi popoln kos za okrasitev doma. Svečniki, so dobrodošel okras v vsakem domu. Lahko jih imamo v jedilnici, da razsvetlijo praznično večerjo, lahko v spalnici da naredijo romantično vzdušje, kakorkoli ga uporabimo svečnik je gotovo eden tistih predmetov, ki nam pride prav ob vsaki priložnosti. Mere: 41 x 30 x 15,5 cm Teža: 1 kg Svečnika sta dobro ohranjena. Cena za enega.
Zapri

STROPNA LUČ

690,00 

Stropna luč, iz prve polovice 20. stoletja.

Izredna stropna luč, vrhunsko izrezljana in pozlačena. Ima motive krilatih levov, ki so sicer znani motiv Beneške republike, zato je velika verjetnost da je ta luč, razsvetljevala katero od palač v Benetkah. Zdaj bo razkošno oplemenitila vaše domovanje in mu dodala karakter, izvrstna luč, ki se bo podala v katerikoli prostor. Krilati lev simbolno predstavlja svetega evangelista Marka, zavetnika Benetk. To je simbol, ki daje takojšen in edinstven znak identitete in moči. Nima uradnega ali političnega pomena, ampak le ljudski in verski izvor. Zgodba oziroma legenda, zaradi katere je to njegov simbol, pa govori o potovanju svetega Marka v Egipt, natančno v Aleksandrijo, tja je plul z ladjo in neke nevihtne noči, si je zavetje poiskal v beneški laguni, kjer so tedaj bile le ribiške koče. V eni izmed njih je prenočil in tisto noč je sanjal o krilatem levu, ki mu v latinščini sporoči: Mir s tabo, Marko, moj evangelist. Tu bo počivalo tvoje telo. Naslednje jutro je o svojih sanjah povedal ribičem, nato pa odplul naprej proti Egiptu, kjer je želel spreobrniti nevernike in ustvariti eno  najpomembnejših središč krščanstva tistih časov. Zanesljivega podatka ni, a se zdi, da je nato umrl v Aleksandriji. V Benetkah pa se je zgodba o njegovih sanjah prenašala iz roda v rod in Benečani so čutili dolžnost, da njegove posmrtne ostanke prenesejo v Benetke. Leta 828 so njegovi posmrtni ostanki ukradeni iz strani dveh beneških trgovcev in prenešeni v Benetke, kjer dož upraviči njuno dejanje in kot prvi posvetijo baziliko svetemu Marku. Od tedaj naprej je krilati lev glavni beneški simbol, ta se pojavi na vseh pomembnih dokumentih in pečatih, prav tako pa z njim okrasijo hiše na glavnih trgih, v vseh mestih, ki so bila pod okriljem starodavne republike Serenissime. Mere: 92 x 38 x 38 cm Teža: 6 kg Stropna luč je odlično ohranjena. Za štiri žarnice E14.
posmrtna maska
Zapri

POSMRTNA MASKA MENIHA

1.850,00 

Izdelovanje posmrtnih mask je ena najstarejših kiparskih tehnik, služijo kot spomin na umrle ali kot zgled za izdelovanje portretov. Izdelujejo jih tako, da obraz pokojnega odtisnejo v vosku ali mavcu, običajno nekaj ur po smrti.

Dotična posmrtna maska je originalna in je prvi odlitek, kar dokazujejo biološki ostanki na maski , moški pa je žal neznan, zaradi kute, ki je dodelana pri maski pa se zdi da je bil moški menih. Nenavaden dodatek v kateri koli sobi, ki s sabo nosi ogromen simbolni pomen -Memento mori. Posmrtne maske so gotovo ena bolj zanimivih tradicij človeštva in način kako so ljudje ohranjali spomin na umrle. Najbolj znane posmrtne maske prav gotovo prihajajo iz Egipta, te so bile pokopane skupaj z umrlimi. Prav tako so znane staro rimljanske maske izdelane iz voska, te so uporabili kot model za vklesovanje v nagrobnik. Podobna tradicija se nadaljuje še stoletja, dokler konec srednjega veka ne pride do sprememb v samem izdelovanju, ko jih začnejo izdelovati iz mavca. Takrat maske začnejo uporabljati na pogrebnih obredih, nato pa so jih hranili v knjižnicah, muzejih in univerzah. Posmrtne maske niso izdelovali samo za kraljevske člane in plemstvo, temveč tudi za ugledne ljudi – pesnike, filozofe in dramatike. Tako kot v starem Rimu so se tudi te posmrtne maske pogosto uporabljale za portrete, skulpture, doprsne kipe ali gravure, ki prikazujejo pokojnika. Mere: 31 x 20 x 14,5 cm Teža:  2,1 kg Maska je odlično ohranjena. Ima železen kavelj s katerim se pritrdi na steno.
neonski znak
Zapri

NEONSKI ZNAK

4.400,00 

Neonski znak "Apollo11", iz začetka 70ih let.

Redek neonski znak, z originalnimi še delujočimi neonkami. Si želite v svojem domu nekaj izjemnega, nekaj izven tega sveta, potem je to idealni dekorativni kos za vas. Izjemno bi se podal v vsak dom ali ustanovo, kjer si želite kosa, ki bo izstopal. Zaradi svoje velikosti in neonskih luči v treh barvah bo prepričal vsakega in ga pustil odprtih ust. Zaradi vsem poznane zgodbe o prvi posadki na luni, pa tudi zbirateljski kos in opomnik, na čas, ki bo gotovo eden od dogodkov zgodovine, ki bo ostal v kolektivnem spominu celotnega človeštva in nepozaben trenutek v svetovni kulturi. Apollo 11 je bila prva vesoljska odprava s človeško posadko, ki je pristala na Luni. Leta 1969, ko se je zgodil pristanek, je bilo milijone ljudi prilepljenih na televizijski zaslon, namreč pristanek na luni je že leta prej vznemirjal ljudi. Ljudje so bili prestrašeni, saj niso vedeli kaj lahko doleti prve kozmonavte, bodo srečali nezemljane, jih bodo ubili škodljivi radioaktivni žarki? Bilo je več vprašanj, kot odgovorov, a ljudje so bili še vedno bolj kot prestrašeni, radovedni in navdušeni, da lahko človeštvo pristane na luni in celo potuje po vesolju.  Uspešen pristanek in nato povratek na Zemljo, je navdušil človeštvo in še leta navdihoval in buril človeško domišljijo. To je bilo in bo za vedno zgodba o tem, kaj je mogoče doseči z znanostjo, tehniko in voljo do nemogočega, zato ni prav nič nenavadno, da so ljudje v tistem obdobju misijo Apollo 11 skorajda častili in izdelovali izdelke z mislijo na vesolje. Prve neonske luči se pojavijo že leta 1890, a jih uporabljajo izključno za delovne namene, na primer rudarji v Franciji so imeli lučke na neonke. Neonke kot jih poznamo danes pa se pojavijo leta 1910. ko jih iznajde francoski inovator Georges Claude. Prvi znak iz neonk izdela leta 1915 za pariški frizerski salon. Leta 1923, motorno podjetje Packard Motors odkupi dva neonska znaka, za oglaševanje v Los Angelesu in tako neonski znaki prvič pridejo do Amerike, kjer vzcveti njihova priljubljenost. Ker je imel Claude patent registriran je imel v 20ih letih prejšnjega stoletja monopol na neonskimi lučmi, šele po preteku patenta in razkritju skrivnosti izdelave teh sijočih luči, so tudi drugi imeli možnost, da jih začnejo izdelovati. Takrat se začne njihov razcvet saj jih v 30ih lahko najdemo v Moulin Rouge v Parizu, na Las Vegas Stripu in na  New Yorškem Times Square. V naslednjih desetletjih bo neon zagotovil živahno svetlobo, ki bo običajne stavbe spremenil v neprekinjen oglaševalski pano za vse vrste podjetij. Neonske luči so uporabljali celo v politične namene. V komunističnih državah, so stavbe okrasili z njimi, da so prebivalci mest imeli glamurozen občutek velikih mest zahoda. Ker pa je bila izdelava neonk precej zamudna in zapletena, saj so jih morali ročno pihati in oblikovati, ter nato vanje ujeti plin, hkrati pa  začnejo izgubljati svoj futuristični čar, zato začne v 60ih letih njihova priljubljenost upadati in neonke zamenjajo modernejši in cenejši svetlobni produkti. Danes so priljubljen okras za dom, le redko kje jih še uporabljajo za reklamne namene kot v njenih zgodnjih časih. Mere: 156 x 34,5 x 9 cm Teža: 16 kg Neonski znak je odlično ohranjen. Neonke so originalne in delujoče.
deviški pas
Zapri

DEVIŠKI PAS

580,00 

Deviški pas.

Kdo še ni slišal za deviški pas? Napravo, ki naj bi že v srednjem veku, pomagala možem in očetom, da so njihove žene in hčerke ostale nedotaknjene in "čiste". To naj bi bil kovinski pas, ki ga je ženska zategnila okoli pasu, moški pa bi ga zaklenil z ogromno ključavnico. Tako je bil srednjeveški moški brez skrbi , da bi njegova izbranka imela spolne odnose s kom drugim, kljub njihovi več letni odsotnosti v vojnah. Kako barbarsko in nehigienično kajne? Vsaj to je zgodba, ki se pripoveduje že več sto let. Preprosta, šokantna in na neki ravni zabavna, saj prikazuje pretekle ljudi kot izjemno zaostale, nas pa za razsvetljene in boljše. Vsekakor pa to ni resnična zgodba za deviškim pasom. Resnica je, da ni nobenega fizičnega dokaza, da bi deviški pas v tistih časih obstajal vsaj v fizični obliki, je pa nekajkrat omenjen v literaturi in na slikah, čeprav bolj v alegoričnem in satiričnem smislu. Najzgodnejši dokaz o deviškem pasu se najde v knjigi vojaškega inženirja von Eichstadta iz leta 1405, ki je v svoji knjigi opisoval katapulte, oklepe in mučilne naprave, med njimi pa najdemo tudi skico deviškega pasu. Zgodovinarji so prepričani da je bila to zgolj ena od šaljivih domislic, ki jih je vnesel v knjigo, kot na primer še naprava s katero se narediš nevidnega in pogonska naprava na prdce, kar še utrdi dejstvo, da deviških pasov v srednjem veku niso uporabljali. Primerki deviških pasov, ki jih najdemo danes naj bi bili izdelani v 19. stoletju. Ko je industrializacija zajela Evropo, so postali materiali, kot sta železo in jeklo, bolj dostopni in kmalu so kovači, ugotovili, da obstaja prav posebna smer s katero bi lahko zaslužili. Namreč puritanske množice tistega časa, so bile pripravljene dati veliko denarja, da so si lahko v muzejih in na razstavah, ogledovali mučilne naprave srednjega veka, s čimer so zadovoljili svojo potrebo po lastni presoji srednjeveškega barbarstva. Tako so kovači v tistem času izdelali kar nekaj mučilnih naprav, med njimi tudi deviške pasove in jih prodali muzejem in zbirkam. Zanimivo je da najbrž v preteklosti deviški pas ni bil nikoli v splošni uporabi, a se uporaba deviških pasov razširja prav v današnjih časih, v BDSM in fetiš skupnostih. Tako je deviški pas urbana legenda srednjega veka, ki je preživela do danes. Zdaj pa je to lahko zanimiv dodatek v vsaki zgodovinski zbirki ali pa čudokrasen okras, s katerim boste razvnemali debate. Vsekakor eden tistih kosov, ki govorijo svojo zgodbo in nam razvnemajo domišljijo. Mere: 55 x 35 x 25 cm Teža: 4 kg Deviški pas je odlično ohranjen.
lepotilna miza
Zapri

LEPOTILNA MIZA

2.650,00 

Lepotilna miza, izdelana cca 1900 v Franciji.

Elegantna francoska miza, z ogledalom in dvema lučkama, bogato furnirana, s furnirjem iz grče, ki dodaja tej sijajni mizi povsem nov nivo razkošja. Poleg tega je bogato okrašena z medeninastimi dodatki okoli luči, ki ponazarjajo trtine liste in lepo zaokrožijo ogledalo. Miza je še posebej primerna, za vse dame, ki dajo nekaj na svoj videz, saj je miza izdelana za lepotičenje, pri tem pa pomaga ogromno ogledalo in lučke, ki pomagajo da je svetlobe dovolj, da se res lahko natančno uredimo. Ima tudi priročen predal, v katerega lahko pospravimo vse pripomočke, ki jih pri lepotičenju uporabljamo. Lepotilne mizice so bile na prelomu stoletja izredno popularne in so bile nepogrešljivi del vsake spalnice, kasneje se je lepotičenje premaknilo v kopalnice, zato takšnih miz sedaj skoraj ne srečamo več, le v večjih luksuznih salonih pohištva še najdejo svoje mesto. Naj bo ta nepogrešljiv pozabljen kos za dame, sedaj izjemen dodatek vaši spalnici ali pa jo uporabite kot izjemno pisalno mizo v drugih prostorih vašega doma, da boste lahko privoščili pogled na to izjemno mizo tudi drugim. Mere: 126 x 101 x 56 cm Teža: 18 kg Miza je odlično ohranjena, za dve žarnici B15.
stenska luč
Zapri

STENSKA LUČ

1.100,00 

Stenska luč, izdelana v Franciji, v 20. stoletju.

Izredno redka stenska luč v empir stilu, z levjo glavo, ki je izredno lepo dodelana, zato je to izredno razkošna luč, ki bo obogatila steno.  Z njo pa ne boste dodali le stila v prostor, ampak tudi simboliko. Mere: 17,5 x 13,5 x 10 cm Teža: 750 g Stenska luč je odlično ohranjena. Za dve žarnici E14.
posodica za kaviar
Zapri

POSODICA ZA KAVIAR

580,00 

Posodica za kaviar, iz začetka 20. stoletja, izdelana v Angliji.

Postrezite kaviar na ekstravaganten način, v tej zanimivi posodici, s porcelanasto poslikano kupolo, ki jo elegantno zavrtimo, da v njej razkrijemo eno najprestižnejših jedi na svetu. Pripravite boemsko zabavo in navdušite svoje goste ali pa si ob posebni priložnosti sami privoščite razvajanje in si po kraljevsko postrezite. Posodica bo prav gotovo pika na i pri vsakem razkošnem pogrinjku. Kaviar ni od nekdaj veljal za prestižno jed, čeprav ga človeštvo uživa že vsaj 2000 let, a takrat se ni tretiral kot gurmanska poslastica. Do tega pride šele v srednjem veku, ko so kaviar uporabljali kot mesni nadomestek in da bi podaljšali njegov rok uporabnosti so ga začeli vlagati v sol. S tem pridobijo delikateso, ki postane priljubljena med tedanjo aristokracijo, še posebej v Rusiji. Med oktobrsko revolucijo leta 1917 pa veliko rusov pobegne v Francijo in z njimi pride v Evropo tudi njihova priljubljena delikatesa, francozom je ta uvožena delikatesa tako všeč da jo prepoznajo za prestižno in glamurozno jed, ki jo moramo poplakniti s šampanjcem.  Takrat postane kaviar izredno priljubljeno luksuzno živilo, a mu njegova priljubljenost ne naredi usluge, saj to pripelje do tega da skoraj iztrebijo najboljšo ribo za kaviar - belugo. Na srečo njeno izumrtje preprečijo v sredini 50ih, ko uspešno trgu predstavijo gojen kaviar. Tako lahko še danes uživamo v tej izvrstni in prestižni jedi. Mere: 17 x 17 x 14 cm Teža: 480 g Posodica za kaviar je dobro ohranjena. Nekaj razpok je na laku porcelana, kar pa ne kvari njenega videza ali uporabnosti.
Zapri

ART NOUVEAU SVEČNIK

395,00 

Art nouveau svečnik, iz konca 19. stoletja.

Izjemen svečnik iz medenine in oniksa. Impresivna obdelava medenine, nakazuje na vrhunsko izdelavo tega svečnika, k bo prav gotovo, izjemen dodatek mize ali pa police. Svečniki, so dobrodošel okras v vsakem domu. Lahko jih imamo v jedilnici, da razsvetlijo praznično večerjo, lahko v spalnici da naredijo romantično vzdušje, kakorkoli ga uporabimo svečnik je gotovo eden tistih predmetov, ki nam pride prav ob vsaki priložnosti. Mere: 16 x 8 cm Teža: 450 g Svečnik je odlično ohranjen.
vitrina
Zapri

VITRINA

2.200,00 

Vitrina, iz 19. stoletja.

Odlična priložnost, da si tudi vi zagotovite vitrino, v katero boste lahko na ogled dajali svoje dragocenosti. Ta izjemna vitrina, ima originalna stekla, ki so na treh straneh, prednji in stranskih, na zadnji steni pa je ogledalo, ki s svojim odbleskom, še poudari stvari, ki jih postavimo vanjo. Poličke so oblečene v žamet, ki zagotavlja, da bodo tudi krhki predmeti v njej na varnem pred praskami in odrgninami. Ker so vitrine v tako originalnem stanju v teh časih prava redkost, je to res izvrstna priložnost, da jo umestite v svoj dom ali pa poslovno dejavnost. Mere: 157 x 94 x 42,5 cm Teža: 30 kg Vitrina je odlično ohranjena.
stropna luč
Zapri

STROPNA LUČ

1.870,00 

Stropna luč, iz prve polovice 20. stoletja, izdelana v Italiji.

Kovana stropna luč iz pod rok italijanskih mojstrov kovanja. Izjemna luč s katero poudarimo prostor. Zanimiva oblika in podobe zmajev jo naredijo res posebno, kar vam zagotavlja da boste v prostor v katero jo boste namestili vnesli spektakularno vzdušje. Mere: 130 x 78 x 15 cm Teža: 5,5 kg Luč je odlično ohranjena. Za tri žarnice E14.
Zapri

VAZA PIERO FORNASETTI

440,00 

Vaza, Piera Fornasettija, iz 60ih let prejšnjega stoletja.

Pozlačena porcelanasta vaza, ki predstavlja glavo Mavra, priznanega italijanskega umetnika Piera Fornasettija. Čudokrasen, eleganten in izredno dekorativen dodatek, ki ga boste ponosno razstavili v svojem domovanju, kjer bo nase vlekel vse poglede. Res izjemen kos, ki bo dodal piko na i kateremukoli prostoru. Na njenem dnu najdemo napis Galerie Schöninger München, kar pomeni da je bila nekoč v njihovi lasti. Piero Fornasetti (1913-1988) je bil vsestranski italijanski umetnik, ki ga težko umestimo v katerokoli obdobje, saj je deloval po lastnih načelih in se ni opiral na norme in dizajne svojega časa. Ukvarjal se je z različnimi estetskimi disciplinami, vključno s slikanjem, risanjem, grafičnim oblikovanjem in oblikovanjem izdelkov. Njegovo ustvarjanje je doseglo vrhunec v petdesetih letih prejšnjega stoletja, ko je na pobudo Gia Pontija v Milanu odprl svoj atelje, kjer je oblikoval in izdeloval vsakdanje predmete, obogatene s takšno dekoracijo, ki bi umetnost vnašala v domove običajnih ljudi. Kot umetnik, ki je bil pred svojim časom in se uveljavil kot pomembna osebnost sodobne kulture, ima Piero Fornasetti zaslugo, da je s svojim delom prispeval k prenovi okusa in ustvarjanju edinstvenega in takoj prepoznavnega stila. Mere: 26 x 25 x 24 cm Teža: 1800 g Vaza je odlično ohranjena.
črnilnik
Zapri

ČRNILNIK

740,00 

Črnilnik, iz začetka 20. stoletja, izdelan v Franciji.

Razkošen črnilnik iz obdobja art nouveau, z izjemnimi podrobnostmi in vzorci listja ter cvetja. Črnilnik ima še vedno originalne steklene posodice, ki so nepoškodovane. Kje so časi, ko je bilo še vse napisano s peresom in so bile mize popackane od črnila? Sedaj si lahko svojo mizo popestrite s tem čudovitim črnilnikom, čeprav ga morda ne boste uporabljali, pa vam bo vsakodnevno vzbujal domišljijo in vas popeljal v nek drug čas. Morda pa se ukvarjate s kaligrafijo ali pa le ljubite star način pisanja, potem vam bo gotovo prišel še kako prav in vam bo poleg čudovitega okrasa na mizi, tudi odličen pripomoček pri pisanju. Mere: 31,5 x 19 x 9 cm Teža: 1300 g Črnilnik je odlično ohranjen.
lestenec
Zapri

LESTENEC

2.600,00 

Lestenec, iz obdobja jugendstil, izdelan med leti 1900-10.

Izjemen lestenec izdelan iz cizelirane medenine in s čudovitimi steklenimi zastorkami. Na njem so podobe kačjih pastirjev in cvetlic, kar ga naredi še bolj posebnega. Izredno dekorativen in eleganten lestenec, ki vsekakor ni samo navadna luč, ampak umetnina, ki jo bodo občudovali vsi. Mere: 98 x 62 cm Teža: 6,5 kg Lestenec je odlično ohranjen in na novo ožičen. Za štiri žarnice E27.
namizna luč
Zapri

NAMIZNA LUČ FONTANA ARTE

900,00 

Namizna luč, priznanega italijanskega podjetja Fontana Arte, iz 40. let prejšnjega stoletja.

Par izvrstnih namiznih lučk, plod oblikovalca Pietra Chiesa. Odlično se bosta podali na nočne omarice ali pa na police, kjer bosta ustvarile izjemen ambient. Izdelani sta iz stekla, ki je izjemno graviran, medeninasti dodatki pa dodajo piko na i, ki lučki naredi še bolj posebni. Pietro Chiesa se je rodil leta 1892  in izhaja iz slavne umetniške družine Ticino in je po obdobju vajeništva pri oblikovalcu pohištva Giovanu Battista Giannotta leta 1921 odprl lastno delavnico za obdelavo stekla - Bottega di Pietro Chiesa.  V svojem delu je združeval izjemno modernost in visoko tehnično znanje. Ustvaril je vitraže za tržaško borzo, motorno ladjo Victoria in čezatlantsko Conte di Savoia. Leta 1932 ga  Gio Ponti povabi k sodelovanju, kot umetniškega vodja, za tedaj razvijajoče podjetje Fontana Arte, vloga, ki mu bo dala priložnost, da izrazi vso svojo ustvarjalnost in oblikuje več kot tisoč različnih predmetov (pohištvo, mize, svetilke, okna, umetniški predmeti, itd.). Chiesa je umrl leta 1948 v Parizu. Podjetje Fontana Arte, se je razvilo iz podjetja, ki ga je ustanovil Luigi Fontana leta 1881, kjer so proizvajali plošče iz stekla. Velik uspeh je dosegel v gradbenem sektorju in tako postal eden največjih proizvajalcev stekla v Italiji. Na začetku 1930ih pa Fontana želi ambiciozno prodreti na trg umetniškega stekla in dekorja, zato najame priznanega italijanskega oblikovalca Gia Pontija, da bi mu pri tem pomagal. Tako leta 1933 nastane Fontana Arte, ki se istega leta združi s podjetjem Pietra Chiesa - Bottega di Pietro Chiesa. Tako postaneta Gio Ponti in Pietro Chiesa umetniška direktorja podjetja. Hitro so postali priznano in cenjeno podjetje, saj so izdelali veliko prefinjenih steklenih izdelkov, kot so vitraži, razsvetljava, ogledala in celo pohištvo iz stekla. V povojih letih, ko je bilo gospodarstvo v razsulu, so še vedno izdelovali prestižne kose, a predvsem za hotele in pisarne. Leta 1954 pa umetniško direkcijo prevzame Max Ingrand, kar za podjetje odpre vrata v novo dobo. Z njegovimi kreacijami se dokažejo in si ponovno prislužijo prestižen ugled. Fontana Arte gre nato čez kar nekaj faz tako dobrih kot slabih, a podjetje vseeno preživi do dandanes. Leta 1998 je Fontana Arte celo prejela nagrado ADI Compasso d'Oro za pomemben prispevek k italijanski zapuščini oblikovanja. Danes pa se še vedno ukvarjajo z oblikovanjem in k ustvarjanju povabijo mnoge arhitekte in oblikovalce 21. stoletja. Njihova pomembna dela pa si lahko ogledate tudi v pomembnih muzejih kot je na primer Muzej moderne umetnosti v New Yorku, kjer njihova dela najdete v stalni zbirki. Mere: 18 x 14,5 cm Teža: 580 g Namizni lučki, sta odlično ohranjeni. Za žarnico E14. Cena za eno.